De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Gisteren Tristans laatste sessie bij de osteopaat. Dat dachten we althans. Uiteindelijk belandde niet Tristan, maar ik op de behandelingstafel. Want Tristans ongemakken zouden wel eens kunnen te wijten zijn aan afvalstoffen in de borstvoeding??!! Zoiets zeg je dus niet tegen een moeder die denkt dat haar moedermelk godenspijs is van de puurste soort. Het haalt het slechtste in haar naar boven 🙂 

Ik moest me uitkleden tot op m’n ondergoed (en ik had net zo’n aftandse onderbroek aan). Na wat geduw en getrek viel de diagnose: ik had een moeilijke geboorte gehad. Jawel, u leest het goed, 29 jaar na de feiten ontdekt men een blokkade ten gevolge van mijn intrede op deze wereld. Je reinste onzin als je het mij vraagt. Maar ondertussen lag ik al op die tafel en heb ik de osteopate haar gang laten gaan.

Zou het geen mirakel zijn als Tristan nu van al z’n kwaaltjes is verlost door wat op mijn tongbeen, schedel en buik te drukken? Hoort de osteopate dan niet thuis in het rijtje der heiligen? We zullen zien. Deze scepticus denkt er alvast het hare over…

Een gedachte over “De wonderen zijn de wereld nog niet uit

  1. Hmm, rationeel als ik ben: ik zou er ook zo het mijne over denken. 🙂
    Ik ben ook met Janne naar de ostheopaat geweest onder het motto “baat het niet dan schaadt het niet”. Ewel, het heeft gelijk niet gebaat 🙂
    Veel succes met je blokkade nog!

Geef een reactie

