Aai

Gisteren in bed. Ik lag op m’n zij met opgetrokken benen en vormde een kommetje voor Tristan. Een kommetje melk. Stefaan lag met z’n oordoppen doof te wezen. Wij, in ons fort van dons.

Tristan lag te drinken. Eerst wild en gulzig als een uitgehongerd diertje. Dan traag en met lange halen, genietend van elke slok. Plots voelde ik een aai op m’n bil. Zacht en teder. Ik tastte onder de dekens naar een arm om terug te aaien. Of een hand om vast te houden. Maar ik vond een piepklein voetje dat ritmisch meebewoog met elke slikbeweging en zo mijn been beroerde. Wat leuk, twee mannen in huis.

Geef een reactie

