Kort

Twee dagen niets kunnen posten, want,

1) donderdag kreeg ik geen verbinding met het internet. Moest wachten tot mijn handige wederhelft mij terug naar cyberspace kon katapulteren. En toen was het al te laat, was ik te moe en te inspiratieloos.

2) vrijdag zat diezelfde wederhelft als een bezetene één of ander fantasyspelletje te spelen. Hij verkoos briesende eenhoorns en bevallige elfenvrouwtjes boven mijn lieftallig gezelschap. Hij doet dit wel vaker, de wederhelft. Dan verdiep ik mij dieper dan diep in een boek. Nè.

Maar eigenlijk geen groot nieuws. Of toch.

1) Tristan is behoorlijk van de kaart geweest van de spuitjes die hij donderdag heeft gekregen. Koorstig en lusteloos. Bij elke luierwissel nam ik zijn temperatuur op. Digitale thermometers en babypoepjes hebben dus geen geheimen meer voor me.

2) Mijn boek is uit. Het eerste sinds de bevalling. 782 pagina’s pure literatuur. Smaakt naar meer…

3) Deze morgen had Tristan blauwe voetjes. Alsjemenou. Hij had het nochtans niet koud. Niet goed voor mijn moederhart. Was er maar zo’n belletje zoals in het ziekenhuis. Een druk op de knop en je krijgt deskundig advies. Nu blijft het door mijn hoofd spoken tot er zich een andere eigenaardigheid voordoet. Zo gaat het met piekerprinsessen.

Geef een reactie

