Liefde op de werkvloer

Mijn Valentijn is zonet naar het werk vertrokken. Zijn werk. Ooit was het anders en deelden wij een bureau. Jaja, liefde op de werkvloer. Eerst complementaire collega’s, nu tegenpolige geliefden. U kent het spreekwoord van de tegenpolen ongetwijfeld wel. Of ik me aangetrokken voel? Nou en of!

Ze zeggen wel eens: Don’t dip your pen in company ink. Maar die inkt van mij is verdomd goed spul. Of ben ik de inkt? Wel, in dat geval is die pen van mij van uitstekende kwaliteit. Zo’n porte-plume die goed in de hand ligt en over het papier glijdt als een volleerde kunstschaatser. Samen schaatsen we een vrije kür op een onbeschreven blad. Het verhaal dat hieruit voortvloeit bestaat uit verschillende delen en heeft een complexe plot. In het huidige hoofdstuk wordt een nieuw personage geïntroduceerd. Een kleine pen die ooit zijn eigen verhaal zal schaatsen. Of is het een potteke inkt?

Geef een reactie

