Hieperdepiep

Vandaag is er eentje jarig. Een klein naamgenootje. Ook genoemd naar de overwinning. Vijf jaar wordt hij. En het is godgeklaagd, maar ik vergat zowaar een kaartje te sturen. Kan ik het nog goedmaken met een eervolle vermelding op mijn blog? Want, moet je weten, V. is een pienter ventje. Vijf jaar en hij speelt al een beetje viool. Knap, hé. Computers kennen ook al geen geheimen meer. En het kauwgomassortiment al evenmin. Lieve, kleine V., bij deze een erg gelukkige verjaardag! Ik maak het goed. Belofte maakt schuld.

Tristan mag vandaag ook een beetje meevieren. Drie maand oud zegt de kalender.

Een gedachte over “Hieperdepiep

  1. Lieve Nike,
    Het is je zeker vergeven. Een kaartje van jou is leuk, soms eens ontroerend, dan eens komisch. Het doet me altijd veel plezier, maar deze lieve vermelding in je blog is zeker evenveel waard. Bedankt in naam van mijn zoon.
    Ook proficiat aan Tristan, geef hem een dikke knuffel van tante Ga!

Geef een reactie

