Een paar uur later…

Hij heeft het goed gedaan, mijn zoon. De kinderverzorgster zijn gezwicht voor zijn hoge aaibaarheidsfactor. Zijn wilde haardos bleek al snel felbesproken. In het heen-en-weer-schriftje lees ik het volgende:

Tristan heeft eerst een beetje in de relax zitten kijken naar de kindjes, nieuwe omgeving,… Daarna hebben we hem in het park gelegd omdat we dachten dat hij moe was. Hij heeft dan een dutje gedaan van 10u10 tot 12u. Om 12u flesje gedronken: op. Een flinke boer gelaten en daarna tevreden in de relax gezeten.

En ik? Ik ben flink geweest. Ik heb boodschappen gedaan en eindelijk eens ongestoord cello kunnen spelen. Maar vergis je niet, Tristan is geen moment uit mijn gedachten geweest.

Een gedachte over “Een paar uur later…

  1. Natuurlijk zijn de verzorgsters gezwicht voor de charmes van mijn kleinzoon, dat doet iedereen toch!! Ik ben heel trots op hem, en ook op jou omdat ik weet hoe moeilijk het is om je kindje voor de eerste keer te moeten afstaan aan anderen. Maar ik ben er ook van overtuigt dat hij daar tussen de andere kindjes zich ferm zal amuseren.

Geef een reactie

