Wat schaft de pot?

Op dinsdag kan Tristan voorlopig niet terecht in het kinderdagverblijf. Mijn ouders komen dus de komende weken een oogje in het zeil houden. Mijn zoon heeft zich – in tegenstelling tot gisteren – uitstekend gedragen. Toen ik tussen de middag een kijkje kwam nemen, zag ik een tevreden kereltje, een ontspannen grootouderkoppel en een gedekte tafel. Mijn papa had gekookt. Macaroni met kaas en hesp. Pure nostalgie. Vroeger was dat zondagavondkost. En zowat het lievelingsgerecht van mijn papa en ik. En het smaakt nog altijd even lekker. Benieuwd wat de pot volgende week schaft…

Geef een reactie

