Om op te eten

Om Kalimero te citeren: ’t Is niet eerlijk. Ze hebben véél leukere kleertjes voor meisjes dan voor jongens. Luchtige jurkjes, frisse broekjes, fleurige T-shirtjes. Hippe prints, felle kleuren, zachte stofjes. Voor jongens vooral camouflagekleuren: kaki, bruin, beige. Ook leuk, maar een beetje variatie brengt wat kleur in je leven.

Ik zeg u: ga eens naar de Hema. Kijk en vergelijk. Er zijn niet alleen méér meisjeskleren. Ze zijn ook prominenter aanwezig wegens kleurrijk, helder, fris. De jongenskleertjes moet je zoeken. Ze verschuilen zich diep in de rekken. Alsof ze zich schamen voor hun kleurloosheid.

Kleertjes kopen voor Tristan is verslavend. Ik had me voorgenomen om niet teveel nieuwe dingen te kopen, want ze groeien er zo snel uit. Maar iets dat net uit de rekken komt is altijd leuker dan tweedehands spulletjes. En schattig uitgedoste jongetjes zijn om op te eten…

3 gedachtes over “Om op te eten

  1. Daar heb ik dus ook al zoveel over geklaagd. Ik ben compleet allergisch aan beige en weiger dan ook zoonlief daarin te kleden. En het is idd verschrikkelijk verslavend!

  2. Ja dat ken ik! Toen Menno en Mira geboren waren kon ik me echt uitleven met kleedjes kopen voor Mira maar voor Menno is het maar magertjes.
    Goed zoeken, inderdaad!

Geef een reactie

