Linkskes

Na vijf maanden in cyberspace ben ik nog altijd een blogleek. Wegens niet-zo-informaticaminded laat ik waarschijnlijk veel mogelijkheden onbenut. Ik heb ook wel eens mijn bedenkingen bij het waarom van deze blog. Soms zie ik mijn bezoekersaantallen de dieperik ingaan. Heel uitzonderlijk gaat het in steile lijn naar boven. Maar van stoppen is geen sprake.ย Ook al heb ik maar een dertigtal trouwe lezers, het is een fijne gedachte dat ze interesse tonen in ons wedervaren en voor de cijfertjes doen we het niet. Ik wil wel eens een boompje opzetten over waarom dan wel. Maar dat is voor een ander keertje.

Dit terzijde. Het is tijd voor een blogroll. Ik heb de afgelopen maanden heel wat leuke blogs ontdekt. Wat ik zoek in een blog? Herkenbare verhalen, mooie woorden, boeiende weetjes en sprekende beelden. Dit zijn de favorieten:

  • Bij Lien kwam ik heel toevallig terecht. Het was de eerste blog die ik volgde. Ik was zwanger, Lien was pas bevallen. Bovendien bleken we praktisch achterburen te zijn. En ze schrijft gewoon leuk en goed. Ook haar wederhelft volg ik op de letter.
  • De dolle avonturen van Ella, Elisabeth en Liv.
  • Aangetekend, Kruimels en Lime omdat ze alles zo mooi kunnen verwoorden. Omdat hun tekstjes bijna kunstwerkjes zijn.
  • Morgen komt Polly en Volume 12 voor de jazz, de literatuur, de verhalen van alledag, het leven in Seattle, de uitspraken van hun pientere zoon.
  • Gentblogt, want ge zijt van Gent of ge zijt het niet.
9 gedachtes over “Linkskes

  1. bobobo, een blogleek zou ik je toch ook al niet meer noemen. ๐Ÿ˜‰
    <a href=”http://www.elsvaneeckhaut.be/?page_id=1509″ Een initiatief van Eve , een maand geleden, tracht diegene die hun eerste stapjes wagen wat blogwijsheid bij te brengen.

  2. Ik heb je ook nog maar net ontdekt.
    Realiseerde me daarna ook dat ik je irl heb ontmoet op de draagdoekenworkshop van Lien.
    Je schrijft leuk en Tristan is een prachtig ventje.

  3. Oh ja, hebben wij elkaar daar gezien? Zat ik naast jullie? Ik weet nog dat ik het zo leuk vond dat jouw vriend/man ook mee was. Die van mij vindt het maar niets, die draagdoeken. Voor mietjes, vindt hij.

    Tristan had trouwens ook bijna de naam Titus gekregen. Het stond zelfs al op de geboortekaartjes. Op het laatste nippertje is het veranderd naar Tristan. We houden Titus voor een tweede…

  4. Haha, Tristan stond ook in ons favorietenlijstje. Wie weet ook nog te gebruiken voor later ๐Ÿ˜‰

    En ja, we hebben daar even staan babbelen. Je vertelde over je bevalling etc. Ik was toendertijd nog oversized hoogzwanger.
    En nee mijn wederhelft was er ook niet bij. Hij moet wel een mietje zijn want hij loopt ook in t stad met de tricot-slen. Maar zo van dat ‘vrouwengedoe’ maakt hem bang ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

