Examenstress

Enkele feiten:

  • Ik ben al meer dan een half jaar niet meer naar de notenleer geweest.
  • Morgen is het examen.
  • Ik heb als kind al notenleer gevolgd.
  • En mijn diploma behaald.
  • Dus hoef ik nu eigenlijk mijn diploma niet meer te halen.
  • En dus geen examen te doen.
  • Waarom volg ik dan notenleer?
  • Om het allemaal weer eens op te frissen.
  • Als ik dan toch al een diploma heb, waarom zou ik dan examen doen?
  • Tja, waarom eigenlijk?

En toch smijt ik me vanavond op mijn theorieboek. Redden wat te redden valt. Blokken. Niet leuk.  

Maar eigenlijk is het toch een beetje interessant.

 

Geef een reactie

