Zeer

Als je stopt met borstvoeding straft moeder natuur je met twee opgeblazen ballonnen. Vol melk. En zeer dat dat doet.

3 gedachtes over “Zeer

  1. Ik deed dat toch ook gelijdelijk aan. beginnen met patatjes, nog een beetje laten drinken nadien. Dan als ze goed patatjes en fruitpap aten, gaf ik alleen nog ’s morgens en ’s avonds, en af en toe tussendoor, op de dagen dat ik thuis was.
    Zo kan je er nog wat langer van genieten;)

  2. Oh, maar ik heb heel traag afgebouwd, hoor. Tristan eet al twee maanden groentjes. De afgelopen weken kreeg hij enkel ’s morgens nog borstvoeding. Doordat hij nog maar één keer per dag bv kreeg, is mijn melkproductie sterk teruggelopen. Vandaar mijn beslissing om te stoppen. Maar ook al heb je heel langzaam afgebouwd, ’t is toch een pijnlijke aangelegenheid…

Geef een reactie

