Intensief verzorgd

20.25 We komen van het ziekenhuis. De operatie heeft tot 18u30 geduurd. Volgens de verpleegkundigen is alles goed verlopen. Het is wachten tot morgen voor meer uitleg van de artsen. Ze zal vermoedelijk tot maandag in een kunstmatige slaap gehouden worden.

3 gedachtes over “Intensief verzorgd

  1. Lieve Nike,
    ‘k Heb je dinsdag eens gebeld (gewoon maar om te weten hoe het met je ging), maar je was waarschijnlijk ofwel druk aan het werk ofwel wat aan het rusten. In alle geval kon ik je dan niet bereiken. Zoals je weet wil ik me tijdens deze emotionele periode zeker niet opdringen en ben ervan overtuigd dat je me wel zal bellen indien je nood hebt aan een babbel. Ik sta altijd voor je klaar!
    Veel sterkte en een dikke knuffel van de ganse familie.

  2. Dit is hard nieuws om te verwerken. Ik kan me voorstellen dat deze dagen uiterst zenuwslopend en vermoeiend voor jullie zijn. In ieder geval ben ik blij te horen dat de operatie goed is verlopen.
    Van onze kant wensen we jullie veel sterkte in deze moeilijke periode en een goed en spoedig herstel.

    Davy & Elena

Geef een reactie

