Ziekenhuisgedoe

Morgen mag ze naar huis, mijn mama die toch een beetje een andere mama is geworden. Ik zal het niet missen. De geur van straat 67. De klamme kamer. De bloemen op de vensterbank. Het get well ballonnetje. Het wachten op de lift. Het hele ziekenhuisgedoe. Laat het ziekenhuis gewoon weer mijn werkplek worden. Vrij van emoties. Van angsten. En van zorgen.

4 gedachtes over “Ziekenhuisgedoe

  1. Alé das goe nieuws. Belde daarnet naar mama. Ze klinkt goed aan de tel. Voor we op reis vertrekken op 11.07 spring ik wel eens binnen samen met Anne. Te vroeg bezoek is ook niet nodig vind ik.
    Groetjes
    Mietje en Willy

Geef een reactie

