Mijn doodsteek

Tijd dat ik hier nog eens iets neerpen. De derde angine was mijn doodsteek. Knock-out. Ikke. Ik ben al twee weken thuis. Ik kom mijn zetel niet uit. Zelfs te moe om Tristan te wassen. Eerlijk waar, zelfs typen valt me zwaar. Laat staan het denkwerk dat ermee gepaard gaat. Ik word er een beetje ongelukkig van. Hopelijk voel ik me snel beter, want dit is geen leven. Ik wil huppelen door het hoge gras, dollen met mijn fantastische zoon, ik wil me vrij en blij voelen. Lusteloos en doodvermoeid, zo heb ik het liever niet.

4 gedachtes over “Mijn doodsteek

  1. Aie… niet leuk
    Maar als ik hier zo lees wat je de voorbije periode allemaal hebt moeten verteren, een mens zou van minder moe worden.

    Rust ze!

  2. En nu vertrekken we juist op reis. Maar van zodra we terug zijn kan ik ook eens bijspringen, of eens voor ons klein ventje zorgen zodat zijn mama eens goed kan uitrusten.

Geef een reactie

