Coconut

In de euforie van net-een reis-geboekt kochten we ook nog een kunstfoto. En kokosbiertjes van Mongozo. Mongozo maakt biologische biertjes. Vier soorten hebben ze: palmnut, banana, coconut en quinua. Het cocosbier drink je ijskoud uit een kokosnoot. Wie van exotische smaakjes houdt, krijgt er niet genoeg van. En zelfs al ben je geen bierdrinker, zoals ik, dan gaat het er toch vlotjes in.

4 gedachtes over “Coconut

  1. Ik ben een fanatiek kokosgek, maar het kokosbier ken ik nog niet. Dat wil ik dus zeker wel eens uitproberen.
    Waar kan je het kopen?

  2. Gisteren tijdens de stoet mezelf tot op de kraanlei geworsteld met zoonlief in de draagdoek. En hier zit ik dan met mijn kokosbiertje (wel niet uit een halve kokosnoot). Echt superlekker! πŸ˜‰
    Fantastische tip!

  3. Je kan de ‘kokosnoten’ ook kopen in dezelfde winkel. Je moet ze wel bestellen. Ze kosten 3.50 stuk. Maakt het helemaal exotisch.

Geef een reactie

