Pluimen

Blijkt dat ik zowaar wordt gelauwerd. Enfin, ik niet, maar wat er uit mijn pen vloeit. Hoort Tristan dan ook geen eer toe? Tristan, mijn inspiratie. Mijn alles.

Bedankt, Lien en Annelyse. Mijn muze en ik zijn jullie bijzonder erkentelijk.

Kijk eens rechts. Mijn blogroll is niet bijzonder uitgebreid. Misschien kom ik net aan zeven. Ik bepluim graag (in willekeurige volgorde!):

Lien, uiteraard, mijn goeroe :-). Zonder Lien geen blog. Tristan probeert hard om in de gunsten van Janne, Liens dochter, te vallen. Wij volgen haar wedervaren dan ook op de voet. Maar Liens blog is meer. Huis-, tuin- en keukentips. Eerlijke gedachten. Test Aankoop… Als je Lien nog niet leest, wel, shame on you.

Saar en haar geweldige zoon die naar de naam Titus luistert. Ze heeft een goede smaak (kokosbiertjes en kinderkledij) en schrijft gevat.

Ella, schattige meid. Eén van de eerste blogs die ik volgde. En blijf lezen.

En Liv. Ik ontmoette Liv en mama Annelyse op een draagdoekenworkshop. Ze hebben een nieuwe blog. Ga eens kijken!

Kruimels omdat ze het zo mooi kan zeggen. Zo mooi wou ik het ook graag.

Morgen komt Polly. De avonturen van een dokter en haar zoon. De uitspraken van Henri. De immer vrolijke toon van de tekstjes. De medical candies. Ze zegt de dingen op zo’n toffe manier. Lezen!

En Idril. Omdat ze een dochtertje heeft dat in dezelfde maand werd geboren als Tristan. En omdat haar verhalen over datzelfde dochtertje nu eenmaal leuk zijn om te volgen.

De reglementen:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.

Een gedachte over “Pluimen

Geef een reactie

