Ditjes en datjes

  • Ik lees in het boekske van de Gezinsbond dat je consequent moet zijn bij het verbieden (check). En dat het duurt tot ongeveer één jaar tot kinderen beseffen dat ‘neen’ een verbod betekent. Oef. Tristans huidige gedrag zegt dus niets over zijn toekomstige persoonsontwikkeling.
  • Mijn cello is geplakt. Geen nieuwe dus. Jammer.
  • Tristans tandje blijft een streepje.
  • Ik heb vanmorgen beschimmeld brood gegeten. En ik leef nog.
  • Tristan is tegenwoordig echt dolgelukkig als ik hem afhaal in de crèche.
  • We hebben gisteren voor het eerst de chauffage aangestoken. En ik heb mijn kersenpitje bovengehaald.
  • Hoe hou je babybeentjes warm in de buggy? Of zijn Tristans broekjes te kort? Dringend eens een voetenzak aanschaffen.
Een gedachte over “Ditjes en datjes

  1. Ik kan het me gewoon niet voorstellen, jij die beschimmeld brood hebt gegeten, jij die (net zoals ik) zo’n verschrikkelijke angst hebt om te moeten overgeven, jij die (ook net zoals ik) al eens bijna flauwgevallen bent van enkel maar het gevoel te hebben gehad je te moeten overgeven aan de roep van je lichaam. Nike toch, hoe kon je dan zo onoplettend geweest zijn.
    Ik, die op dit vlak zo gelijk op jou, kan mij dus wel voorstellen welke angsten jij deze middag doorstaan hebt. Proficiat hiervoor en ‘k zal één dezer dagen wel eens bellen om te weten hoe je dit overleefd hebt (je kan me misschien wel iets leren).
    Groetjes,
    Gaël

Geef een reactie

