Onschuldig viruske

De witte jas hoorde zijn darmen luid borrelen. En de weegschaal gaf aan dat hij 300 gram is afgevallen. Maar verder niets om ons zorgen over te maken. Een dieet van verdunde melk en zuigelingenvoeding (wortelpuree, lekker fijn gemalen) moet verlichting brengen. Hoe lang het nog duren zou, kon ze ons niet vertellen. Want, na overgeven komt soms diarree. We hebben dus alvast een potje meegekregen voor een stoelgangstaaltje. Je weet maar nooit. De beestjes kunnen ook nog altijd doorbreken.

Het onschuldige maag-, darmviruske is ondertussen wel overgesprongen naar ons. Ik voel het al drie dagen kriebelen in mijn buik, maar vandaag loop ik toch echt wel mottig. Ik loop misselijk, nie normaal. Tristan is daar precies zo ongemakkelijk nie van. Die kotst ne keer goe en ’t leed is geleden. Nie eerlijk. Jonge ouders zouden een verhoogde immuniteit moeten krijgen.

3 gedachtes over “Onschuldig viruske

  1. Heb hier nog massa’s dieetmelk staan… Ge moogt er altijd omkomen. Ik begin me al schuldig omdat Tristan hier zondag was. Maar ja, toen leek alles OK.
    Veel beterschap daar allemaal!

  2. Niet doen, jong, u schuldig voelen. Tot nu toe lijkt het erop dat het iets helemaal anders is dan het beestje van Janne. Wie weet heeft Janne Tristans viruske wel overgenomen (of is het aan het broeden). Dan ga ik mij schuldig voelen!

Geef een reactie

