Beestjes: the return

Tot dusver het goede nieuws. De beestjes zijn terug. Dezelfde beestjes die mij dit jaar al drie keer verplichte bedrust hebben opgeleverd. Kzweertu, ik kan er niet meer mee lachen.

Het begint ’s morgens met gezwollen klieren (of zo lijkt het althans) en een pijnlijke hals. Tegen de middag zijn er witte stippen te zien achterin mijn keel. En ’s avonds ben ik zo mottig als iets: koude rillingen en hoofdpijn en keelpijn. Enfin, alles wat pijn kan doen, doet pijn. Ik begin te vrezen dat mijn amandelen d’er uit moeten. Mijn poliepen hebben ze er uitgehaald toen ik een jaar of vijf was. En ik snap dus niet waarom ze er toen niet meteen de hele handel hebben uitgehaald. Morgen naar de witte jas. Eens horen wat die te zeggen heeft.

Geef een reactie

