Bijna jarig

Straks wordt ons ventje 1 jaar. Een feestje in het verschiet dus. Met taart en cadeautjes. Maar wat koop je in godsnaam voor een klein jongentje van een jaar? Iets om aan te prutsen. Om op te klimmen. Om mee te lopen. Iets educatief. Mmm, moeilijk. Lien gaf al een aantal tips. En ik heb de reclameboekjes al uitgeplozen. Maar ik kan er gelijk geen gedacht van maken. Een loopding. Een blokjesding. Een muziekding. Of allemaal? ’t Kind wordt nu al zo verwend. En al wat geen speelgoed is vindt hij nog het leukst van al. Misschien moet ik gewoon een keukenkastje leegmaken en dit volstoppen met plastieken pottekes en bekerkes en bestek. Vindt hij gegarandeerd geweldig.

4 thoughts on “Bijna jarig

  1. “tante barbara” heeft zo een winkeltje vol met verantwoorde speelgoedjes voor kleine kinders. Misschien zit er daar iets interessant tussen.🙂 Ik wil met alle plezier advies geven.

    Greetz

  2. Ik vind het gewoonweg àltijd moeilijk om te beslissen over wat voor soort speelgoed. Ons dochter heeft er echt héél weinig (moeder hier vindt precies nooit haar goesting), maar ze speelt wel enorm intensief met hetgeen ze wel heeft en idd, ook vooral met dingen die eigenlijk geen speelgoed zijn🙂

  3. wat ik dacht dat met straks de dag erna bedoelt werd (gisteren dus). Blijkt dat dus niet het geval te zijn. Ai.
    Ik heb voor mijn dochter haar eerste verjaardag ook heel lang getwijfeld wat ik zo geven. Uiteindelijk is het zo’n schoon poppenwagentje gekocht waar ze ook mee kan leren wandelen. Echt iets mooi

Geef een reactie

