’t Kriebelt

Ik wil weer vanalles. Chinese les om mijn Chinees op te frissen en te verbeteren. Spaanse les omdat ik dat altijd zo’n toffe taal heb gevonden en er van 5 jaar Spaanse les niet veel is overgebleven. Naailes om zelf leuke kleertjes te maken voor Tristan. Kookles om mijn kookkunsten wat op te krikken. Me ergens engageren in één of ander verenigingske om mijn leven wat meer ‘zin’ te geven.

En dat terwijl ik er niet eens in slaag om deftig te oefenen voor de celloles. En ik mezelf elke zaterdag naar de EHBO-les moet slepen. Er nog iets extra bijnemen lijkt me dus echt geen goed idee. Ach, ik ben soms zo verschrikkelijk rusteloos.

2 thoughts on “’t Kriebelt

  1. Ik wil nog een tweede leven. Dan ga ik leren accordeon spelen en leren werken met een naaimachine. Om te beginnen. Daarnaast zou ik dan ook nog een wijn- en kookcursus willen volgen. En sporten, ik zou weer volleyballen en misschien eens roeien of zo proberen.
    Maar ja, hé.

Geef een reactie

