Plaatjes schieten moet je leren

Het wordt steeds moeilijker om mooie portretten te maken van Tristan. ’t Is zo’n danig wrikkelgat. Maar het ligt ook aan het donkere weer. En aan mij, want ik ken niets van fotografie. Ik heb gewoon een duur toestel en doe een beetje alsof. Misschien moet ik maar eens een cursus volgen. Dan kan iemand me tenminste uitleggen wat ik moet met diafragma en sluitertijd en belichting en al die dingen. Want boekskes lezen daarover of gebruiksaanwijzingen, daar heb ik geen geduld voor.

Kijk, een vers plaatje:

bijna-1-jaar-029

2 thoughts on “Plaatjes schieten moet je leren

Geef een reactie

