Ik wil een langer weekend!

Drie dagen niet bloggen. Gewoon geen tijd hebben om iets te schrijven. Soms gaat de tijd zo snel. Vooral in de weekends eigenlijk. Niet eerlijk. Ik heb een idee: vier dagen werken, drie dagen weekend. Voor al wie kinderen heeft. Zonder loonsverlies uiteraard.

Enfin, waar ik me dit weekend zoal mee bezig gehouden heb:

  • Gaan eten bij vriendjes. Lekkere tajine. Gediscussieerd over discussiëren. Tristan getroost omdat hij zijn lipje had bezeerd na een ongelukkige confrontatie met de poot van een stoel.
  • Van EHBO gedaan. Zijt ge onderkoeld of oververhit? Last van de vallende ziekte? Stuipkes? Geen nood, dedees weet raad.
  • Mijn boek gaan terugbrengen naar de bib. Teruggekomen met Shalimar de clown van Salman Rushdie.
  • Jeansbroekje en streepjestrui gekocht voor Tristan.
  • Eten gekocht en gemaakt.
  • Knutselgerief gekocht om een kroon te maken voor de jarige.
  • Naar ‘Iets met boeken’ gekeken.
  • Gespeeld met mijn zoon die dit weekend uiterst beminnelijk was. Geen huilbuien meer. Behalve ’s nachts dan.
  • Slecht en weinig geslapen dus.
  • Pogingen gedaan om Tristans lipje op te trekken en te kijken naar het kleine witte streepje dat een tandje moet worden.
  • Zitten bleiten bij Love Actually.
  • Kerstprullaria bovengehaald.
  • Gestofzuigd, gedweild, gewassen en gestreken.
  • Nog méér kerstprullaria gaan halen in de Makro.
  • Een kroon geknutseld voor de jarige.
  • Broodpudding gemaakt.
  • De winterdons bovengehaald.

3 thoughts on “Ik wil een langer weekend!

Geef een reactie

