Mama en Tristan

Met mama alles goed! Het resterend stukje tumor is niet weg, maar het zal ook niet meer groeien. Details over hoe het vandaag is verlopen heb ik niet, want toen mijn papa belde, was mama net aan het smullen van een Griekse schotel (in een ziekenhuis!).

Tristan heeft vandaag voor de tweede dag koorts. Vannacht hebben we een vreselijke nacht gehad. Huilen, krijsen, schreeuwen tot een gat in de nacht. Twee mogelijkheden: zere oortjes of krampjes. Ik denk aan oortjes omdat hij enkel weende als hij neerlag. Ik denk aan krampjes omdat hij zijn beentjes onder zijn buikje optrok. Morgen is ’t ventje jarig en ik hoop echt dat hij zijn eerste verjaardag niet moet doorbrengen in de wachtzaal van de witte jas.

3 gedachtes over “Mama en Tristan

  1. ooh, ik hoop ook dat hij tegen morgen al beter is! Een verjaardag bij de dokter zou niet alles zijn. En zeker niet die eerste.
    Veeel beterschap Tristan! Ik duim mee.

Geef een reactie

