Mijn hoofd

Vormelijk mocht het misschien iets groter, zodat ik mijn gading niet bij de kinderbrilletjes moet gaan zoeken. De weersomstandigheden kunnen er ook wat beter. Vaak té mistig. Té stormachtig. Té wisselvallig. Aardrijkskundig kan het best een krater of twee gebruiken. Om stoom af te laten. En ten gepaste tijde wat vuur te spuwen. Af en toe laagtij om overloop tegen te gaan. Misschien zelfs een dam bouwen om de spreekwoordelijke druppel de baas te kunnen. De architectuur van het gedachtenlandschap mag wat strakker, afgelijnder. Minder chaos, meer structuur.

Mijn brein is aan herprogrammering toe. Ik pieker teveel.

4 gedachtes over “Mijn hoofd

Geef een reactie

