Leer uit je fouten

Tristan speelt met mijn voeten. Ik probeer nochtans consequent te zijn. Maar soms ben ik het gehuil of gezeur zo moe dat ik iets door de vingers zie. En dan heb ik het vlaggen. Bij het aankleden bijvoorbeeld draait en keert hij als een wild beestje. Bij papa daarentegen blijft hij mooi op zijn rugje liggen en laat hij zich gewillig aankleden. Ook al maak ik me boos als hij weeral eens ligt te wroetelen, hij trekt het zich niet aan. Gewoon omdat ik het één keer oogluikend heb toegestaan. Nu weet ik wel beter. Een mens leert uit zijn fouten.

3 thoughts on “Leer uit je fouten

  1. Bij ons is dat omkleden en verversen ook een tijdje een ramp geweest: draaien en keren om zot van te worden. Bij momenten moesten we zelfs met twee zijn om hem vast te houden. Gelukkig gaat het nu (en ik moet oppassen wat ik schrijf!) alweer wat beter. Ik hoop voor jou dat het bij jullie ook zo zal zijn. Tristan zal op een keer moeten beseffen dat het toch moet gebeuren zeker?

Geef een reactie

