Lips

Tristan en bloedende lipjes. Onlosmakelijk verbonden.

Gisteren weer. Tristan zit in de wasmand. Tristan probeert uit de wasmand te kruipen. Tristans valt met zijn smoelwerk tegen onze tegelvloer. Tristans tanden zitten in de weg. Tristan, het bloedende hertje.

pyjama-man-038

Gelukkig heeft moedere een cursus eerste hulp gevolgd. En heeft ze een schouder om op te huilen.

4 gedachtes over “Lips

  1. mijne zoon heeft dat hemdje ook (of het lijkt toch hard op elkaar) en toen hij vorige week op zijn gezicht viel, had hij het ook aan. Misschien ligt het daar aan 😉

  2. aah, dan heeft mijn zoon een hemdje dat hard op die pyjama lijkt. Eigenlijk verdomd hard op lijkt. Maar tis echt een hemdje, voor je denkt dat ik mijn zoon in een pyjama laat rondlopen…

  3. Gelukkig heeft mama…ook van die kusjes die wondjes heel snel doen genezen! 😉
    (Ik kan u verzekeren dan wanneer je jezelf dan eens pijn doet en je kindje dan zegt “wacht, ik zal een kusje geven” dat dat onmiddellijk de pijn verlicht)

Geef een reactie

