Jeetje, wat doe ik soms domme dingen.

Soms ben ik toch echt niet goed bezig. Ik wil ne mail versturen. Het moet goed zijn. Maar ik neem Tristan bij me op de schoot. En voor ik weet is de knop verzenden aangeklikt, terwijl de titel nog niet is aangepast. En de account nog niet is gewijzigd, zodat de mail in naam van de wederhelft is verstuurd. Niet slim, want de geadresseerden kennen mijn wederhelft niet. En waarom zou je een mail met een FW: titel van een wildvreemde lezen?

Dus wil ik het goed maken. En stuur ik een mail met de titel: Die titel mocht wel wat aantrekkelijker, maar het knopje was al ingedrukt. Alweer met Stefaans adres. Jeetje. Soms doe ik echt stomme dingen.

Heb je zo’n mail ontvangen? Toch lezen. Het is de moeite waard. En de afzender is geheel bonafide.

8 gedachtes over “Jeetje, wat doe ik soms domme dingen.

  1. Het was even zoeken want de originele mail was automatisch in mijn spambakje terechtgekomen, maar het is idd de moeite waard en het titelgedoe vond ik vooral heel erg grappig 🙂

  2. Jij maakte ons (mij) nogal nieuwschierig hoor, twee postjes over geheime mails op één dag 🙂
    Gelukkig vonden de ontvangers het blijkbaar allemaal grappig!

Geef een reactie

