Ik heb zo waanzinnig gedroomd

Ik droom heel erg ’s nachts. Als ik ’s morgens wakker word, ben ik vaak nog moe van al mijn nachtelijke belevenissen.

Vannacht droomde ik dat Stefaan met een stoffen zak over zijn schouder de woonkamer binnenkwam. Hij smeet de zak voor mijn voeten en er kwam een witte slang uit tevoorschijn. Het beest klom langs mijn benen naar boven en ik slaakte een gil. Een echte. Stefaan werd er zelfs wakker van.

Mijn tweede droom ging over een véél te klein autootje dat ik parkeerde aan mijn vroegere middelbare school. Ik probeerde mijn cello in het véél te kleine koffertje te krijgen, maar het lukte niet. En daar stond ik dan te blinken met mijn cello.

Mijn derde droom speelde zich af in een huis dat ik niet ken, maar waar mijn ouders en Stefaan zaten te discussiëren over een over te nemen reisbureau.

Vreemd, denkt u? Dit is slechts een greep uit mijn waanzinnige dromen.

2 thoughts on “Ik heb zo waanzinnig gedroomd

  1. Herkenbaar! niet voor mij maar mijn man droomt ook van die heel rare waanzinnige toestanden die hij me dan meestal aan de ontbijttafel vertelt. Hij is er idd ook heel vaak nog moe van…raar dat de ene persoon zo droomt en andere ’s morgens zich totaal niets meer herinnert

Geef een reactie

