En ondertussen

… kochten we kaartjes voor Jamie Cullum. Drie jaar geleden zagen we Jamie in Vorst: het beste concert ooit! Nu komt ie eindelijk naar Gent en daar kunnen we alleen maar blij om zijn.

… zijn de laatste pilletjes antibiotica op en ben ik hopelijk weer een paar weken streptococcenproof.

… ben ik al twee keer gaan lopen. Het doet me ontzettend veel deugd. En er is leuk gezelschap.

… kreeg ik complimenten uit onverwachte hoek.

… ben ik begonnen in het derde deel van de Millennium trilogie.

… loopt Tristan rond met twee verschillende kousjes. Papa heeft hem eens aangekleed.

… probeer ik wat orde te brengen in mijn leven.

2 thoughts on “En ondertussen

  1. Veel succes met het orde scheppen! Dat kan al eens deugd doen af en toe.
    En tja, papa’s en kleertjes, dat gaat niet altijd even goed samen…🙂

Geef een reactie

