Gemis zit niet alleen in je hoofd, je voelt het ook

Als Tristan te lang van huis is, begin ik het gemis fysiek te voelen. Pijn doet het niet, maar ik heb een voos en leeg gevoel in mijn lijf. Vooral ’s avonds. Dan krijg ik een onweerstaanbare drang om hem te knuffelen. Om mijn neus in zijn warme nekje te begraven.

Hij logeert bij bontje & bompa, want de crèche is gesloten. Hij heeft het er zeker naar zijn zin, want verwennen kunnen ze als de beste. Hij leert er ook op een blokfluitje blazen en hij krijgt al wat geluid uit de mondharmonica. Want, moet je weten, mijn ouders staan garant voor zijn muzikale ontwikkeling.

Morgen komt hij terug, mijn muzikantje. Dat wordt het hoogtepunt van de week.

Geef een reactie

