Brief

Liefje,

Moest Tristan je vragen waarmee hij me plezier kan doen voor moederdag, zeg hem dan dat ik niets hoef. Hij moet gewoon zichzelf zijn, er is niets dat me gelukkiger maakt. Als hij zich tegen me aanschurkt, ’s morgens in de crèche, is het moederdag. Als hij zijn armen naar me uitstrekt is het moederdag. Als hij me uitnodigt om samen te tekenen is het moederdag. Als hij zijn knuffel bij mij in bewaring geeft is het moederdag. Als hij smakelijk eet van wat ik heb klaargemaakt is het moederdag. Als hij mijn hulp vraagt bij het klimmen is het moederdag. Elke dag is moederdag.  

En zo nu en dan een natte zoen, een onhandige knuffel of een brede lach. Dat compenseert ruimschoots voor eender welk materieel genot.

Wil je hem dat zeggen? Dat hij alles is en meer?

Liefs, nike

13 gedachtes over “Brief

Geef een reactie

