Gisteren in de Zoo

Het plan werd gesmeed in het Oeverloze Eiland. Sara en ik hadden er afgesproken. Het idee: iets organiseren met de andere blogmama’s en hun kindertjes. Sara stelde de Zoo voor, er werd een datum geprikt en we stelden een lijstje samen van genodigden. Er volgde een uitnodiging. En plots was het 31 mei en maakten we met z’n allen een uitstapje naar de Zoo. 11 grote mensen en 9 kindjes. Ella en Renée & Henri konden er helaas niet bij zijn.

Het was een beetje druk in de Zoo met het baby-olifantje en al. Niet ideaal om op ‘t gemakske een babbeltje te slaan. Maar wel leuk om eens samen op stap te gaan. Leuke bende, dat mag gezegd. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Onze foto’s zijn niet zo bijster goed geslaagd. Er waren betere fotografen mee.

Zoo 008 

Soortgenootjes kijken met papa

Zoo 018

Picknicken bij de flamingo’s

Zoo 023

Janne en Tristan in gesprek

Zoo 028

Annelies, Sara en ik in gesprek

Zoo 127

Neen, we hebben geen deal met Bugaboo….

Zoo 162

Heel erg grappig moment in het station toen  één van de kindjes op de trappen ging zitten en de rest er bij kwam zitten. U herkent Nora, Tristan, Janne en Marie. Ons fototoestel stond verkeerd ingesteld, dus de foto is niet super. Iemand zal wel een betere foto hebben.

11 thoughts on “Gisteren in de Zoo

  1. “een beetje druk?”🙂
    da’s heel zacht uitgedrukt🙂

    wat mij betreft ook zeker voor herhaling vatbaar!!
    jullie hebben dat goed georganiseerd daar in het “Oeverloze” (die zaak is trouwens van mijn (ex-)nonkel, de Gentse wereld is toch klein he🙂 )

  2. @saar: volgende keer gaan kletsen op café terwijl de mannen babysitten?

    @maaike: Nooit gedacht dat het zoo druk ging zijn

    Nike: het zijn leuke foto’s. Ik krijg nu spijt dat ik mijn fototoestel niet mee had.

  3. Ontzettend leuke foto’s! Jammer dat we er niet bij konden zijn, maar met dit huidig vermoeidheidsniveau zou ik niet verder dan de ingang geraakt zijn vrees ik🙂 Volgende keer beter!

  4. Het zag er inderdaad een leuke bedoening uit, zo al die blogmama’s (en papa’s) en alle kindjes bij elkaar. Wij waren enkele dagen eerder ook in de zoo, maar toen was het gelukkig een pak rustiger.

Geef een reactie

