Warm!

Tristan heeft het warm dezer dagen. Hij zweet zich te pletter. ’s Nachts slaapt hij in z’n blootje en nóg wordt hij badend in het zweet wakker. Zou zijn temperatuurregeling nog niet op punt staan?

Om overdag voor wat verkoeling te zorgen, hebben we een zwembadje op ons terras gezet. Da’s leuk om in te ploeteren als je oververhit bent. Maar als je nadien in je blote, natte voetjes over het terras fladdert, ga je wel eens tegen de vlakte. En met je leren schoentjes het water in, dat mag niet van moeder. Dus is Stefaan de stad ingetrokken met Tristan om sandaaltjes voor buiten. Sandaaltjes die nat en vuil mogen worden en tegen een stootje kunnen. ’t Zijn Teva’tjes geworden. Kijk:

Ziek 015

10 thoughts on “Warm!

  1. Teva’s zijn geweldig! Ik heb er nog steeds die een jaar of 10 oud zijn. Ik heb eigenlijk zelf maar recent gezien dat die ook bestaan voor kindjes.

    Tristan zal naar hartelust kunnen rondcrossen in zijn mooie Teva’s.

  2. Hoe schattig!

    Ik tsjaffel er zelf nog altijd heel graag op rond en ik heb altijd gezegd dat we onze kinderen -als die er ooit komen- mini-Teva’s zouden kopen wegens übercute!🙂

  3. Yeah, Tristan is cool!
    Moest Titus nu eindelijk eens beginnen lopen, ik zou hem ook allerlei hip schoeisel kopen. Misschien moet ik hem dat eens duidelijk vertellen…

  4. Wij hebben net dezelfde voor Milan. Hij komt zelf regelmatig vragen om zijn “tevavs” aan te doen. Hij houdt er van en mama dus ook.

    1. Isabel, voor meisjes zijn ze nog schattigerder. AS adventure, maar je moet snel zijn want ik ben gisteren geweest voor een paar crocs voor Joost en er was zowel voor crocs als voor tevas al bijna alles uitverkocht.

Geef een reactie

