Bedanking voor drie lieve madammen

Op 1 september gaat Tristan over naar het volgende groepje in de crèche. Bij de groten. Natuurlijk wil ik E., L. en Y. die Tristan vanaf zijn derde maand zo goed hebben verzorgd en opgevangen, bedanken voor de afgelopen 17 maanden. Niet met een doos pralines of een boeketje bloemen. Dat krijgen ze al genoeg. Ik wil iets origineels, iets kleins. Iets dat meer zegt dan chocolade. Ik wil gerust zelf iets maken, maar ik ben niet handig. Tips?

4 gedachtes over “Bedanking voor drie lieve madammen

  1. Ik heb ooit van Lien de prijs voor het origineelste cadeau voor hun huwelijk gekregen. Misschien herinnert ze zich nog wel wat dat was. Dan moet ik de uitleg hier niet doen (ben een beetje lui vandaag). Als ze het niet meer weet, mail je me maar. Misschien heb ik morgen wat meer zin om te schrijven ;-).

  2. Dag Nike,
    op het einde van zijn eerste schooljaar in ISS (international school Schaffhausen)zorgde Audrey voor een fotocollage die ze aan zijn twee jufs gaf. Als je mij eens je e-mailadres doorstuurt, dan bezorg ik je een kopie, kwestie van een idee te hebben.

  3. Misschien heb je ondertussen al iets maar je kan ook iets maken met Tristan zelf.. Zijn handjes in verf afdrukken en dat rond een kartonnen bord nieten. Zo krijg je een bloem. In het midden kan je een tekstje schrijven voor de juffen. Of zijn afgesrukte handjes apart aan een stokje vastmaken en in een vaas zetten (die je mss ook met hem maakt) Zo lijkt het op een bos bloemen.
    Misschien kan je er een briefje aanhangen met zijn ervaringen bij hen.
    Ikzelf ben kleuterjuf en zo’n kleine dingetjes zoals een briefje of iets gemaakt door de kleuters zelf doet me zoveel meer dan het zoveelste doosje chocolade.

    Groetjes en succes!

Geef een reactie

