0u53 dedju

Allé jong, zie mij hier nu zitten. ’t Is godverdomme 0u53. Ik kan niet slapen. Dat overkomt mij weinig, dat ik de slaap niet kan vatten. Ik ben een slechte slaper, maar meestal val ik als een blok in slaap om dan tegen 3-4u wakker te worden en de rest van de nacht te liggen woelen. Maar nu lag ik dus al een paar uur te koekeloeren in mijn nest. Dan maar opgestaan, een sandwichke gegeten, bloglines gelezen. En nu is ’t bijna 1 uur en ‘k ben nog niet moe! Miljaar, morgen wordt het heavy…

4 thoughts on “0u53 dedju

  1. En hoe meer je denkt dat je moét slapen want dat je anders morgen geen mens zal zijn, hoe minder dat je dan kan slapen.

    Hopelijk heb je toch nog enkele uurtjes kunnen genieten van wat slaap. Als het een troost kan zijn: hier was Marie om het uur hysterisch wakker en klaarwakker om 6u… *geeuw*

Geef een reactie

