Dipsaus

Ik kom hier de laatste weken veel te weinig. Ik heb het druk. En mijn hoofd is vol en leeg tegelijkertijd. Ik vind de juiste woorden niet. En oh, daar komt mijn gebrek aan zelfvertrouwen weer om de hoek loeren: plots lijkt iedereen veel leuker en mooier te schrijven dan ik. Noem het een blogdip.

Ik heb ook een cellodip. Ik krijg geen juiste noten meer gestreken.

En een kookdip. Ik vind geen inspiratie meer voor snelle en lekkere gerechtjes.

En een werkdip. Tja, er zijn al dagen geweest dat ik met meer plezier ging werken.

Pas op, met mijn humeur gaat het prima, hé. Het lukt me alleen niet meer om creatief te zijn. Het lijkt alsof alles dat inspiratie vraagt met een ‘dipsausje’ is overgoten.

7 thoughts on “Dipsaus

  1. Een blogdipje zou ik het toch niet noemen, gezien je mooie ‘dipsausje’-vondst🙂

    Wel heel herkenbaar, die dipjes…
    Het gaat voorbij, maar dat weet je ook wel. Wat extra slaap doet bij mij vaak wonderen met mijn inspiratie, creativiteit en enthousiasme🙂

  2. Echt, ik lees graag je schrijfsels en ben er vaak zelfs jaloers op. Jouw blog lezen doet mijn zelfvertrouwen soms geen goed, voila🙂
    Dat je vlug met liters inspiratie mag overgoten worden.

Geef een reactie

