Haken en kleuren

Lien ging mij leren haken vanavond. Ah ja, want wij kunnen toch niet achterblijven in naaiend en hakend blogland, zekerst? Ik betwijfel of ik enig talent heb voor dergelijke aangelegenheden. Beetje motorisch gestoord, weetjewel. Maar ik wil het wel proberen en Lien ziet zich bereid om mij de beginselen van het haken aan te leren.

Enfin, het lesje is uitgesteld. Er moeten kleuren gekozen worden. Voor ons visitekaartje. De gevel. Geen makkie, want hoe kleurrijk mag je gaan? Durf je gaan? Maandag vertrekken we naar Parijs. En maandag beginnen ze te verven. Daarom moeten de kleuren zeker deze week nog getest worden. Ik zou niet graag terugkeren van Parijs en een pimpelpaarse gevel aantreffen. Of knaloranje. Ik zeg maar iets.

2 thoughts on “Haken en kleuren

Geef een reactie

