Verjaardag 2

31 vandaag. Ook wel 3 + 1 voor de goede verstaanders.

32 thoughts on “Verjaardag 2

  1. Mohohoooo! ‘k Had het nog gedacht met je “dikke kop”-dinges😉

    Een héél dikke proficiat! Wat een coole grote broer zal Tristan zijn!

    Geniet van je verjaardag (hopelijk valt het mee van zwangerschapskwaaltjes!)!

  2. Dit was het nu wat ik bedoelde met ‘we hebben met bontje en bompa geklonken op …’Dus nog maar eens PROFICIAT!!! (ook voor je verjaardag natuurlijk)

  3. Dag Nike

    wow!!! Wat een verrassing, een dikke proficiat met “Larfje”!!!!!!
    Een dagje te laat voor uw verjaardag, maar toch nog gefeliciteerd!

  4. Oh ik had al gehoord van L. dat ze “nog iemand kende”. Jij bent het dus… Ze zei ook dat jij het écht niet meer kon verbergen, en inderdaad, mijn buik op nu bijna vier maanden is ongeveer even “dik” als jouw mooie buikje…

  5. Ik ben blijkbaar serieus achter met het lezen van je blog😉
    Super zeg! Een heel dikke proficiat en indeed, wat een mooie buik🙂
    Ik wens je ook een mooie, zorgeloze, zwangerschap toe!

Geef een reactie

