Over mij

Mijn spuit is gezet. Twee dagen een zere arm gehad en ’s avonds wat misselijk geweest (ligt dat aan de spuit of aan de spruit?), maar verder geen last gehad. Blij dat het achter de rug is.

De weegschaal begint serieus naar de verkeerde kant over te hellen. Feestdagen en al, u kent het wel. Maar euh, het is geen goede evolutie. Na de vakantie eens wat bewegen. Zwemmen of zo. Of zwangerschapsyoga. Anders gaat ge mij kunnen rollen.

Misselijkheid is over. Vermoeidheid blijft, maar bijlange niet meer zo allesoverheersend. Ik heb nu suikerdipjes in de plaats.

16 weken en 2 dagen. En een wezentje in mijn buik dat geen schaamte kent voor de camera.  Lief verklapte op facebook dat het een jongetje wordt, dus heb ik geen reden meer om het hier nog te verzwijgen.

6 gedachtes over “Over mij

Geef een reactie

