Blij met een jongetje

En ja hoor, wij zijn blij met nog een jongetje. Jongetjes zijn super. En het heeft ook zo zijn voordelen, een tweede jongetje:

  • We kunnen Tristans kleertjes hergebruiken. Al zal kleine broer natuurlijk ook nieuw gerief krijgen van zijn moeder (vader hoeft er niet eens van te weten ;-))
  • We hoeven niet compleet de andere toer op te gaan met het speelgoed. Treinen en auto’s en blokken vindt Larfje hopelijk ook leuk. En ik ben maar wat blij dat ik geen prinsessendingen in huis zal moeten halen.
  • Over een jongensnaam worden we het snel eens, denk ik. Er is naast de T-naam, nu ook een R- en een M-naam in het spel.

Dat het geen meisje wordt, vind ik alleen jammer voor de kleertjes. Ik blijf erbij dat er voor meisjes heel wat leukere dingen op de markt zijn. En ik moet het doen met wat ik in de winkels vind, want ik kan niet naaien (hint).

8 thoughts on “Blij met een jongetje

  1. Ik heb ook de voordelen van een stel jongens ontdekt (hoewel ik bij nummertje 3 toch even stil werd toen de gyn zijn geslacht prijsgaf), nummer 2 kan nog veel afdragen, maar bij nummer 3 is er toch wat aan vervanging toe😉. En effectief voor meisjes vind je veel leukere dingen, probeer in de zomer maar eens een echt zomers (dus niet tot aan de knieën) stoer jongensshortje te vinden. Onbegonnen werk … Nog een fijne zwangerschap gewenst

  2. Twee jongens zijn super, echt! Voor die kleertjes zou ik soms nog wel een meisje willen, maar als ik denk aan een krijsende 16-jarige gothic meid is mijn goesting al gauw over…

  3. @Mieke: is een geschminkte 16-jarige gothicjongen dan beter?🙂 (mijn toenmalig lief, jawel)

    Enfin: twee jongens zijn zeker leuk, zeker als het zo’n superschattig manneke zal zijn als den Tristan. En daar twijfel ik niet aan!🙂

    (benieuwd wat ze dan gaan doen met mijn kleerkast!)

Geef een reactie

