De voornemens

Meer bloggen. Moet lukken, toch? De laatste maanden ontbrak het mij aan inspiratie. En aan goesting om heel eerlijk te zijn. Maar allez, we doen een verwoede poging om nikeblogt nieuw leven in te blazen.

Meer bewegen. Meteen de koe bij de hoorns gevat en zondag al gaan zwemmen. Je moet weten: mijn conditie is nul. Zeker nu het winter is en er al wat minder gewandeld of gefietst wordt. En hoewel er sprake was van enige tegenzin, stond ik zondag om half tien aan het zwembad. 18 baantjes heb ik gezwommen. Niet de voorziene 40 (mens, wat dacht ik wel?), maar toch -gezien de omstandigheden- een bevredigend aantal.

Moest ik het aantal baantjes nu eens aanpassen aan mijn zwangerschap? Is dat geen goed idee? Ik zwem zoveel baantjes als ik weken ver ben, met een maximum van 30 of zo. Dat lijkt mij toch een gezond plan om de kilo’s en het uitdijen op andere plaatsen dan de buik enigszins binnen de perken te houden. Dus, zondag nog eens 18 en dan op naar de 30.

3 thoughts on “De voornemens

Geef een reactie

