Trots op ons

Tristan is zo goed als droog. Overdag toch. Hij heeft nog wel eens een ongelukje. Zo heeft ie dit weekend mijn agenda onder geplast. En we zijn ook nog niet zo ver dat we uitstapjes met hem durven maken zonder dat hij een pamper draagt.  ’t Is winter en zo met een natte broek rondlopen is gelijk ook nie alles. Maar kom, we zijn toch al een heel eind. Ik ben best trots op mijn ventje.

En op mezelf. Want ik ben al elke week gaan zwemmen. En hoewel ik me had voorgenomen net zoveel baantjes te trekken als ik weken zwanger ben (20 dus), heb ik me zaterdag toch aan 30 baantjes gewaagd. Het ging verbazingwekkend goed. Ik heb dan maar meteen mijn grenzen verlegd: op naar de 40!

4 thoughts on “Trots op ons

  1. Woehow Tristan! Is snel hé (’t schijnt, heb ik van horen zeggen dus, dat jongetjes daar net iets langzamer in zijn dan meisjes?), ferm dus🙂

    En dat zwemmen, ‘k heb er de courage nog niet voor als niet-zwangere, chapeau.

Geef een reactie

