Lasagne dus

’t Is dus lasagne geworden. En ’t heeft mij en ons volk wreed gesmaakt. Zelfs de allerkleinste  (J., 1 jaar) vond het lekker. Voor herhaling vatbaar dus, wat mij betreft.

Zondag ben ik zo’n beetje gecrasht. Mezelf voorbijhollen, daar ben ik goed in. Voor mezelf zorgen, doe ik dan weer veel te weinig. Moe zijn, een verkoudheid die aansleept en lap… prijs. Gisteren de hele dag plat gelegen en vandaag toch maar een bezoekje gebracht aan de witte jas. Rusten tot woensdag is zijn advies.

Leuk advies, ware het niet dat we hier ook met een zieke, kleine man zitten. Vorige week was ie koortsig, vandaag zit ie met zijn eerste oorontsteking. ’t Heeft nog lang geduurd, dus we mogen niet klagen. Maar oortjes, dat doet pijn. Veel pijn. Onze troost-, zorg- en knuffelmodus draait hier op volle toeren dezer dagen.

5 thoughts on “Lasagne dus

Geef een reactie

