Het gezinnetje

Myrddin is gewoonweg uber cute. Ik geniet er extra van, van dat klein zijn. Want een derde komt er hoogstwaarschijnlijk niet, tenzij hormonen en vrouwelijke instincten mij toch nog tot een derde kunnen bewegen.

Zo’n tweede kindje maakt ons gezin volledig. Eentje is geentje, zeggen ze wel eens. Het voelt ook zo. Nu, met Myrddin erbij, is het écht. Nu zijn we een echt gezinnetje.

Bij het vertrek uit de materniteit hebben de kraamtranen rijkelijk gevloeid. Ik was weer wreed onder de indruk van de warme opvang in het ziekenhuis. Bij de thuiskomst had ik wat gemengde gevoelens: ik miste de warmte van de materniteit, maar ik was ook blij terug herenigd te zijn met Stefaan en Tristan. Ondertussen heb ik weer helemaal mijn plooi gevonden. Tristan is lief voor zijn broertje. En dat broertje heeft wel eens een huiluurtje, houdt me ’s nachts wakker, is niet makkelijk in slaap te krijgen en heeft ontzettende huidhonger, maar hij is zoooooo lief!

9 thoughts on “Het gezinnetje

  1. Die foto waarop jullie alletwee aan het slapen zijn is zoooo mooi en lief.

    En echt, wat een knap, schattig, ik-smelt-helemaal ventje! Niet te verwonderen dat je die slapeloze nachten meteen (een beetje) vergeet en relativeert…

  2. Wel Nike, nog eens een dikke proficiat van ons!
    Het is echt een schoon bolleke, echt om te vertroetelen da ventje. Geniet ervan!
    We zijn de dagen aan het aftellen om eindelijk weer eens langs te kunnen komen.

  3. Ow ow ow, die foto’s zijn zò slecht voor mijn hormonen.
    ‘k Vind dat iets ongelooflijk schattig, zo bij mini’tjes, die handjes/vuistjes zo naast hun gezichtje, om op te eten.

    (Bevallen in St-Lucas? Ik heb daar dus nooit zo’n taartje gekregen hé! Misschien omdat ik iedereen daar gehoorschade toegediend heb tijdens de bevalling…).

Geef een reactie

