De eliminatieronde

Nachtje in het ziekenhuis achter de rug. Myrddin kreeg een buisje in z’n slokdarm. Ik heb er vooral lopen ijsberen. Na een pH-meting van 24 uur, weten we nu met zekerheid dat Myrddin geen reflux heeft. We mogen stoppen met de medicatie. Da’s een opluchting. Nu is het verder zoeken naar de oorzaak van zijn ongemakken.

De eerlijkheid gebiedt me echter te zeggen dat het de afgelopen dagen wel beter gaat met Myrddin. Ik durf het amper te schrijven. Wat zwart op wit staat, durft zich namelijk wel eens tegen me te keren. Begint het dieet zijn werk te doen? Of heeft de osteopaat wonderen verricht? Wordt vervolgd…

4 thoughts on “De eliminatieronde

  1. misschien heeft hij het warm🙂
    wie wordt nu vrolijk van die hitte?
    en ook ik vraag me soms af of de osteopaat zo mirakels verricht… ik denk elke keer: “wil ik bij miro misschien zo veel beterschap zien”
    succes nog!!!
    we duimen dat hij snel een vrolijk content bazeke wordt!

Geef een reactie

