De test

Voila, ik heb net een paar sandwichen met choco achter de kiezen. Ik vind dat het na 6 weken koemelkeiwitdieet tijd is om eens wat reactie uit te lokken. Want misschien is Myrddin wel helemaal niet allergisch aan koemelkeiwitten en zit ik mij hier voor niets allerlei lekkers te ontzeggen. Allergie is namelijk maar één van de vele denkpistes.

Ik moet toegeven dat ik best bang ben. Als Myrddin allergisch is, zal hij fel reageren. En ik weet niet of ik dat er nu nog bij kan nemen. Maar anderzijds is blijven uitstellen ook geen optie. Ik wil zekerheid.

Dus staat er de komende twee dagen wat kaas op het menu. En een yoghurtje. Een roomsausje misschien. En die Cornetto die al weken naar me ligt te lachen in de diepvries.

3 thoughts on “De test

  1. amai heb je echt ALLES met melkproducten geweerd?
    chapeau!!!
    ergens hoop ik dat hij er op reageert, zo hebben jullie dan toch een reden en een antwoord
    en ergens hoop ik dat hij er niet op reageert, want zo’n allergie lijkt me niet leuk
    in ieder geval: courage!

Geef een reactie

