De fles

De fles ging vlotjes binnen: helemaal leeg op een bodempje na. Er volgde op de fles evenwel geen goede nachtrust zoals door mijn wederhelft tot vervelens toe werd beweerd. Myrddin werd zoals altijd wakker rond 2 uur en 5 uur voor een nachtvoeding. Blij dat we ook dit misverstand (dat baby’s doorslapen als ze een flesje krijgen voor het slapengaan) de wereld hebben uitgeholpen. 1-0 voor de tettentaliban hier ten huize. Ha!

5 gedachtes over “De fles

  1. al eens geprobeerd om te sussen en te blijven sussen ’s nachts (ook met borstvoeding), gewoon tutje er blijven inproppen ๐Ÿ™‚
    zo deden we het bij isla en ook bij miro
    nu bij miro deed ik het zelfs zelf (hij brult iets minder luid en houdt iets minder lang vol, bij isla lukte dat niet want voor haar was ik een wandelende melkfles)
    bij miro duurde het de eerste keer 45 min voor hij sliep en na een dag of 5 was zijn uur van 04.00 naar 05.30 verplaatst
    maar pas op… soms wordt hij ’s nachts nog wakker hoor (maar meestal niet echt van de honger)

    en hier slaapt hij ook niet langer met een fles, heb dat ook al geprobeerd
    heb wel de indruk dat hij gewoon minder drinkt en meerdere keren (in vergelijking met de meeste fleskindjes want wat op de doos staat, krijg ik er bij hem niet in)

    succes nog!!

  2. Driewerf hoera voor de tettentaliban! Enne, waar kan ik toetreden tot de club? Want ik lijk hier ook tegen de bierkaai te vechten, of tegen de muren te spreken, als ik bij hoog en laag blijf herhalen dat dat niet zal helpen, die fles… Ben blij dat het bij deze proefondervinderlijk werd vastgesteld.
    Al was het misschien toch leuker geweest als het wel waar was. Kwestie van een beetje slaap in te halen, wellicht…

Geef een reactie

