Een nieuw, groot avontuur

Terug voltijds werken, twee kinderen, een huishouden,… van bloggen komt er niet veel meer in huis. Het kwam er gisteren zelfs niet van een zondagse wijsheid te posten. Het ontbreekt me nochtans niet aan inspiratie. We hebben hier niet stilgezeten de laatste weken. Eerst solliciteren voor de nieuwe job. En vorige week zijn we halsoverkop aan een nieuw avontuur begonnen…

We hebben een ander huis gekocht! Ik ben bezweken voor het totaal te renoveren huis, hier twee straten verder, met de tuin van 650 m². Ik, die had gezworen nooit nog te willen verbouwen. En wou het lief een renovatieprojectje aanvangen, dan moest het maar met een andere vrouw. Zo vastberaden was ik. Maar kijk, het is de tuin die me over de streep heeft getrokken. Nu hebben we alleen een dakterras, waar de kinderen hooguit een rondje rond de tafel kunnen lopen. En jongens hebben ruimte nodig, vind ik. Ze moeten kunnen ravotten, lopen, voetballen,… Daarom, deze sprong in het duister. De buikriem wordt wat aangetrokken en er zal hard worden gezwoegd de komende maanden. Het zal niet makkelijk zijn, maar het zal de moeite lonen.

Wie ons prachtig gerenoveerde huis wil kopen, zal er snel moeten bij zijn. De kandidaten dienen zich massaal aan. Geïnteresseerden en curieuzeneuzen klikken hier voor meer info.

25 thoughts on “Een nieuw, groot avontuur

  1. Wauw zo tof! Je gaat jezelf nog gelukkig prijzen met de tuin. Ik had het er met David nog over dit weekend, of we het nu nog zouden zien zitten op ons appartement van vroeger, tot pakweg een klein jaar geleden wel en nu totaal niet meer. Grote jongens hebben ruimte nodig😉
    veel succes met de verkoop en de verbouwingen.

  2. Een heel dikke proficiat met de aankoop!

    P.S. Zou ’t kunnen dat ik je wederhelft gisteren op de BIS-beurs zag rondlopen? Ik zag jou nergens in de buurt, anders had ik wsch wel eens aan je mouw getrokken (that is: als ik er de moed voor had gevonden🙂 ).

  3. proficiat! en veel succes met de verbouwingen!

    hier moet ’t ventje toch echt wel een andere vrouw zoeken, als hij nog eens wilt verbouwen😉, maar wij hebben dan wel nen hof…

  4. Amai!!!! Véél succes zeg!! Ik wil het écht nooit meer hoor, al dat ge-verbouw😉

    Seg en mooi huidig huis ook zeg! Ligt jullie vraagprijs niet te laag???

  5. @lentebloem: klopt, Stefaan was zondag op de BIS-beurs. Ik zat thuis met de kindjes. En moest je me ooit eens tegen het lijf lopen, trek maar aan mijn mouw! Ik zou het fijn vinden jou ook eens te ontmoeten.

  6. Jij liever dan ik, zo’n gigantische renovatie (ik heb de foto’s gezien, Lien had me de link doorgestuurd). Maar aan jullie huidige huis te zien, zal dat allemaal wel goed komen. Wat een prachtig en schattig huisje zeg, supergezellig!

  7. Proficiat met jullie aankoop! En ik ben zoooooooo blij dat jullie in de buurt blijven! En dat Tristan dus op dezelfde school blijft! En Janne en Sien zullen graag komen spelen. Terwijl wij aan het aperitieven zijn of zo. Of BBQ’en.🙂

  8. Proficiat! Da’s écht een nieuw groot avontuur (maar eentje waar je lang van zult genieten) – een tuin is zó heerlijk! En dat zonder van buurt te moeten veranderen (én tijdens de verbouwingen snel even op en af te gaan ;-)) – super!

  9. Ja, jongens hebben ruimte nodig (dat kan ik je verzekeren) jullie beslissing was dus echt wel de juiste. Veel succes met de nakende verbouwingen en misschien nog meer succes met de nieuwe job!

  10. Proficiat Nike!! Wim vroeg het me al gisteren : gaat Nike verhuizen misschien, haar huis staat te koop (hij had het gezien via intranet van SL)… ’t Zal wel een beetje drukjes worden, maar ’t zal de moeite zijn, jongens moeten inderdaad kunnen buitenlopen hé! Go for it girl!!

  11. Proficiat met de nieuwe woning he.
    Amai dat is wel een serieus tuintje he, en enkel 2 straten verder van jullie huidige woonst…
    Allez, veel sterkte met de verbouwingen. Maar ik ben er zeker van dat het vlot zal verlopen, wetend dat jullie al een hoop ervaring hebben opgedaan met het huidig stulpje. Als je iets nodig hebt uit Griekenland moet ge het maar laten weten he (Een zuiltje hier of daar als extra versterking van een muur of zo😉 )
    (Post een paar fotookes van de nieuwe woonst waneer het past, we kunnen dan achteraf vergelijken: before and after ).

  12. jiiiiihaaaaa proficiat zeg! en heeeeel veel succes. Ik had hier ook na een grote verbouwing gezegd dat ik dat niet meer zag zitten de eerste 10 jaar. Na 2 jaar hadden we al een nieuw casco huis gekocht met tuin! Tis allemaal goed gekomen!

Geef een reactie

