En ondertussen…

… krijgt Myrddin nog altijd borstvoeding. Overdag krijgt hij groentepap en flesvoeding, ’s morgens en ’s avonds hangt ie nog aan de borst.

… staat ons huis nog steeds te koop. Het staat nu een dikke twee weken op Immoweb en ik krijg daar stress van, nie normaal. Er komen mij allerlei doemscenario’s voor de geest: we krijgen het niet verkocht, of we moeten verkopen aan een veel te lage prijs, waardoor we ons in de financiële nesten werken met de aankoop van ons nieuwe huis.

 … hebben we hier al aardig gediscuteerd over de aanpak van de verbouwingen. Stefaan kiest voor een gefaseerde aanpak, ik wil alles zo snel mogelijk (lees: in één keer) achter de rug hebben.

 … zijn we hier al helemaal into Sinterklaas.

 … probeert Stefaan me te overtuigen om nog een derde kindje te maken. Die grote tuin moet gevuld worden met kindertjes, zegt hij. Oké, maar ik vind niet dat we ze zelf moeten maken. Kindjes zat die graag willen komen spelen. Janne en Sien, Miro en Ada, Dingske, Jack en zijn broertje, Freya en Hanna en andere klas- en blogvriendjes zijn altijd welkom. Maar geen haar op mijn hoofd dat aan een derde kindje denkt.

10 thoughts on “En ondertussen…

  1. Dingske… haha, wat een gekke naam😉
    Maar, los daarvan “Dingske’ zal met heel veel plezier in de grote tuin komen spelen…
    En, jullie huis wordt binnenkort zeker verkocht, daar ben ik van overtuigd!

    Tot gauw! x

  2. Ik was ook aan het denken dat Dingske nogal een speciale naam is zeg.
    Ik denk dat ik binnen een paar jaar hetzelfde probleem aan mijn been zal hebben, mijn vriend wil er namelijk ook drie en ik absoluut niet. Mijn limiet staat ook op twee, drie is te veel…

  3. Ik ben toch blij met mijn derde cadeautje🙂
    En uw verbouwingen… ik zeg: alles in 1 keer. Gefaseerd is een ramp voor uw zenuwen en uiteindelijk ook voor uw portemonee, want je komt hoe dan ook ooit tot de conclusie dat wat je al gedaan hebt voor een stuk voor niets is geweest. Ik spreek uit ervaring😦
    Neem eerst maar de tijd voor jullie vier, voor jullie nieuwe huis, voor jezelf… en dan komt dat derde ‘dingske’ misschien wel. Of niet. Alles op zijn tijd, zeker?

  4. Dat huis geraakt wel verkocht. Zo mooi, dat kan niet anders.
    Ik denk dat ik toch een tijdje ongelukkig zou rondgelopen hebben als ik ‘maar’ twee kinderen had gekregen. Ik vind vier zalig. Zeker nu ze wat ouder zijn en ik ze met vier een gezelschapsspel zie spelen of in de tuin zie rondhollen of samen op pad zie gaan.

  5. Lol “Dingske”.

    Gaan voor die derde jongen! Of dat eerste meisje😉
    Neenee, doen wat je zelf het beste acht zeker, genoeg speelkameraadjes voor in die tuin, en die kan je dan schoon om 17u terug meegeven met de respectievelijke ouders😉

Geef een reactie

